Informacje o Szkole Policealnej – Medyczne Studium Zawodowe im. Stanisławy Leszczyńskiej w Zamościu zwanej w skrócie Szkołą:

Szkoła znajduje się w Zamościu przy ulicy ul. Partyzantów 20, 22-400 Zamość

W Szkole zajmujemy się nauczaniem osób dorosłych. Nauczyciele uczą na następujących kierunkach:

  • Technik farmaceutyczny
  • Technik masażysta
  • Terapeuta zajęciowy
  • Opiekun medyczny
  • Podolog
  • Technik Usług Kosmetycznych
  • Asystent osoby niepełnosprawnej
  • Opiekun w domu pomocy społecznej
  • Technik sterylizacji medycznej
  • Opiekunka środowiskowa
  • Technik elektroradiolog

Aby skontaktować się z pracownikami Szkoły można:

Zadzwonić pod numer telefonu: tel. 84 639 29 10

Przesłać wiadomość elektroniczną na adres e‑mail: sekretariat@mszzamosc.pl
Wysłać list papierowy na adres:
Szkoła Policealna – Medyczne Studium Zawodowe
im. Stanisławy Leszczyńskiej w Zamościu
ul. Partyzantów 20
22-400 Zamość

Dyrektorem szkoły jest Elżbieta Chmiel.

Comments are closed.

Tekst łatwy do czytania i zrozumienia (ETR)
SPRAWDŹ!
Close Search Window

REKRUTACJA 2022/23

Jesteśmy bezpłatną szkołą publiczną. Na wszystkie kierunki kształcenia prowadzony jest nabór Bez ograniczeń wiekowych.

Skip to content